Dünya

Dünya

1/21/2011

bu bebeğin göbek bağı sarılacivert doğuştan fenerbahçeli

SAMSUN'da Emre- Ömür Kışla çiftinin 4 Ocak'ta dünyaya gelen bebekleri Erim'in göbek bağının sarı-lacivert olması aileyi şaşırttı, hem endişelendirdi. Baba Emre Kışla, "Ben fanatik bir Fenerbahçe taraftarıyım. Ailemizde herkes Fenerbahçe'yi tutuyor. Önce korktum çünkü bir hastalık olduğunu düşündüm. Ancak doktorumuz endişe edilecek bir durumun olmadığını bunun normal olduğunu söyleyince rahatladım. Bebeğimiz dünyaya Fenerli olarak geldi" dedi.

Samsun'da dünyaya yeni gözlerini açan Emre-Ömür Kışla çiftinin ikinci bebekleri Erim Kışla, 'Doğuştan Fenerbahçeli' oldu. Bebeğin, göbek bağının sarı ve lacivert renklerde olması, aileyi hem korkuttu hem de sevindirdi. Baba Emre Kışla, "Ben fanatik bir Fenerbahçe taraftarıyım. Ailemizde herkes Fenerbahçe'yi tutuyor. Bebeğimin de göbek bağının sarı-lacivert olması bizi hem sevindirdi hem de korkuttu. Korktum çünkü bir hastalık olduğunu düşündüm. Ancak doktorumuz endişe edilecek bir durumun olmadığını bunun normal olduğunu söyleyince rahatladım" dedi.

Göbek bağını İstanbul'a maça gittiğinde Şükrü Saraçoğlu Stadı'na gömeceğini de dile getiren baba Emre Kışla, "Oğlum dünyaya Fenerli olarak geldi" diye konuştu.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Tayfun Alper, bunun normal bir durum olduğunu belirterek, "Kirli kanın rengi maviye benzer. Temiz kan da sarıdır. O nedenle bu durum normaldir. Bebeğin sağlığı gayet iyi" dedi.

DHA
mynet

Hiç yorum yok :
Write yorum

Ne düşündüğünüzü bize söyleyin ... !