Dünya

Dünya

12/06/2010

kolunu çakıyla keserek kurtulan dağcının hayatı film oldu


6 Aralık 2010
Mucizenin resmi
Tırmanış sırasında iki kaya arasında sıkışan kolunu kör bir çakıyla keserek kurtulan ABD’li dağcının hikayesi film oldu. Dağcının, mahsur kaldığında çektiği fotoğrafları ilk kez yayınladı.



“SLUMDOG Millionaire” filminin yönetmeni Danny Boyle, eylülde galası yapılan “127 Saat” filmiyle, Amerikalı maceraperest Aron Ralston’ın (35), 2003 yılında yaşadığı kabusu beyazperdeye aktardı. Tırmanış sırasında iki kaya arasında sıkışıp 127 saat kurtarılmayı bekledikten sonra kolunu kesmek zorunda kalan Aron, “Mahsur kalınca kendi idrarımı içtim. Kolumu kurtarmak için birkaç gün uğraştım. Sonunda kör bir çakıyla sıkışan kolumu kestim. Kanamayı durdurmak için sargı bezi koyduğumda yüzümde bir gülümseme vardı. Bir saat sonra özgürdüm. Filmi izlediğimde ilk 15 dakika ağladım“ diye anlattı. Video kamerasıyla kendisini çekmeyi başaran Aron, 19 metrelik duvardan halatla indikten sonra Hollandalı bir aileye rastlayınca kurtarılmıştı.
hürriyet dünya


Hiç yorum yok :
Write yorum

Ne düşündüğünüzü bize söyleyin ... !