Dünya

Dünya

10/04/2010

Kocam kısırdı Çocukları eniştesinden yaptım

Çocuklar enişteden DNA testiyle 2 çocuğu başka bir adamdan olduğu ortaya çıkan çapkın kadın cezaevinde konuştu: Kocam kısırdı. Çocukları eniştesinden yaptım

Çocukları eniştesinden yaptım

İzmir'de 2 çocuğunun kendisinden olmadığını yıllar sonra öğrenen adam, eşinin "Kocam kısırdı. Çocukları eniştesinden yaptım" açıklamasıyla bir kez daha yıkıldı.

benden çocuk istiyordu

Takvim'in haberine göre; Çöplerden topladığı hurdalarla ailesini geçindiren Osman Çürümez, 22 yıllık eşi N.Ş.'nin kendisini aldattığını öğrenince soluğu mahkemede aldı. N.Ş., mahkeme sürecinde, 2 çocuğunun babasının Çürümez olmadığını iddia etti. DNA testinde de bu iddia doğrulandı.

Gerçeği öğrenince yıkılan Çürümez, eski eşini, "hakaret" suçundan 12 ay hapse mahkum ettirdi.

Ankara'da cezaevinde yatan N.Ç., kendisini cezaevine düşüren eski eşinden şikayetçi oldu. N.Ç., eşinin kendisini başka erkeklerle birlikte olmaya zorladığını belirterek savcılığa suç duyurusunda bulundu. Dilekçesinde de "Kocam kısır olduğu için benden çocuk istiyordu. Ben de ablasının kocasıyla yatarak ona çocuk yaptım" dedi.

Hiç yorum yok :
Write yorum

Ne düşündüğünüzü bize söyleyin ... !