Dünya

Dünya

12/21/2010

konya'da taksitle kiralık katil tutup karısını öldürtmüş

Konya Meram Şeyh Sadrettin Mahallesi Konevi Sokak'ta yalnız yaşayan 33 yaşındaki Ayşe Yıldırım, perşembe günü kalbinden tabanca ile vurularak ağır yaralandı.

Hastaneye kaldırılan Yıldırım tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

3 çocuk annesi Yıldırım'ın son zamanlarda bir çok erkekle para karşılığı birlikte olduğunu öğrenen polis, birlikte olduğu kişiler ile ailesi olmak üzere 50'den fazla kişi üzerinde yoğunlaştı.


Dedektifler Yıldırım'ın ilk evliliğini 2001 yılında bitirdiğini, 2002 yılında ise Tuncay Küren'le dini nikahla evlendiğini ve 2 yıldır ayrı yaşadıklarını belirledi.

Olaydan 20 gün önce Küren'in Konya'ya geldiğini ve Gökhan Ekenel isimli bir şahısla görüştüğünü belirledi.

Her iki şahısa da ulaşmaya çalışan dedektfler, cinayetten hemen sonra Küren'in İstanbul'a, Ekenel'in ise Antalya'ya gittiğini öğrendi.

Dedektifler, cinayeti iki şüpheliden birinin işlediği kanısına vararak operasyon başlattı.

Antalya'da gözaltına alınan cinayet zanlısı evli ve bir çocuk babası Gökhan Ekenel herşeyi detaylarıyla anlattı.

Ekenel, "Tuncay bana geldi, senin ailenle aran bozuk, borcun var ben hepsini kapatırım. Eşim olan Ayşe'yi öldürmeni istiyorum, 30 bin lira veririm diyerek beni ikna etti. Bana silah getirdi.

200 TL para aldım, kadının evine gittim 50 TL'ye birlikte olduk. Yarın da geleceğim diyerek ayrıldım.

Ertesi gün geldiğimde direk kapıyı açar açmaz bir el ateş ettim, olay yerinden ayrılıp silahı da Tuncay'a verdim" dediği öğrenildi.

Taksit Taksit Ödeyecektim
İstanbul'da yakalanan dini nikahlı koca Tuncay Küren de, "Karımın başka erkeklerle para karşılığı birlikte olduğunu ve kendine bir dost tuttuğunu öğrendim. Bunu gururuma yediremeyip, ölüm planını hazırladım. Bir silah satın alıp, 30 bin lira vereceğim diyerek Gökhan'ı kiraladım, o da cinayeti işledi. Geri kalan parayı taksit taksit verecektim. Olaydan sonra silahı bana getirdi, ben de Ereğli yolunda boş araziye attım" şeklinde ifade verdi.

Zanlılar, ifadelerinin ardından adliyeye sevk edildi.
trt türk

Hiç yorum yok :
Write yorum

Ne düşündüğünüzü bize söyleyin ... !