Dünya

Dünya

8/14/2010

nasıl bir villa olduğunu görelim

Kılıçdaroğlu: Evi satmaya çalışıyorum CHP lideri “Bugüne kadar eve 163 bin TL ödeme yaptım. Ancak bankadan kredi aldığım için 1.500 TL taksidi ödemekte zorlanıyorum. Evi iki ay önce satılığa çıkardım ancak alan olmadı” dedi

Evi satmaya çalışıyorum

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ı “Havuzlu villa” sahibi olmak ve zenginleşmek ile eleştirirken, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek tarafından, Burhaniye’de havuzu olan bir yazlık kooperatifte evi olduğunu açıklanan CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Fikret Bila’ya konuştu. CHP lideri “Bugüne kadar eve 163 bin TL ödeme yaptım. Ancak bankadan kredi aldığım için 1.500 TL taksidi ödemekte zorlanıyorum. Evi iki ay önce satılığa çıkardım ancak alan olmadı” iddiasında bulundu.

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu polemik konusu olan kooparatifteki havuzlu evinin satılık olduğunu açıkladı. Fikret Bila’ya konuşan Kılıçdaroğlu şunları söyledi: Doğrusunu isterseniz ben inşaat halindeki bu evi satmak istedim. Satamadım. İki aydır arkadaşlar uğraşıyorlar, satamadık. Arkadaşlara rica etmiştim. Çünkü taksitlerini ödeyemiyorum, zorlanıyorum?

"163 BİN TL ÖDEME YAPTIM"

Bankadan kredi aldığım için aylık 1.500 TL taksiti var. Ancak ödemekte zorlanıyorum. Bir satış fiyatı düşünmedim. Ben, bugüne kadar yaptığım masrafı verecek biri varsa, ona satmaya hazırım. Sanıyorum bugüne kadar 163.000 TL civarında ödeme yaptım. Herhangi bir kâr almam söz konusu değil. Bu masrafı ödeyene satarım. Dediğim gibi, ev satılık ama henüz satamadık.
erdoğan havuzlu villa

"BAŞBAKAN’IN VİLLASIYLA UZAKTAN YAKINDAN ALAKASI YOK"

Benim üyesi olduğum yazlık kooperatif eviyle, Başbakan’ın yaşadığı havuzlu villa arasında uzaktan yakından bir benzerlik yok. Çok büyük fark var, aynı şey değil. Ayrıca bu yazlık bir kooperatif evi. Sürekli yaşanacak bir ev değil. Başbakan’ı bu konuda eleştirmeyi sürdüreceğim.

"BAŞBAKAN’IN EV SAHİBİ KİM?"

Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik, Başbakan’ın sözünü ettiğiniz villada kiracı olduğunu söyledi. Bu çok dikkat çekici. İyi, o zaman ev sahibi kimmiş? Başbakan kaç lira kira veriyormuş, onu da açıklasınlar, öğrenelim. Ayrıca benim üyesi olduğum kooperatif ortada, herkese açık. Görüntüleri de yayımlandı. Başbakan da sözünü ettiğim villasını basına açsın, nasıl bir villa olduğunu görelim.

yazlık kooperatif üyeliği

"HİÇ 8 DAİREM OLMADI"

Benim hayatımda hiçbir zaman 8 dairem olmadı. Bu iddiayı gündeme getirenleri ispata davet ediyorum. Mal beyanımda da belirttim. Benim İstanbul’da bir evim var. Ankara’da şimdi oturduğum ev var. Onu da milletvekili olduktan sonra kredi ile almıştım. Ankara’da Çubuk yolunda yine bir kooperatif evim var.

Tunceli’de babamdan kalma bir ev var. Şimdi konu edilen yazlık kooperatif üyeliğim var. İki kooperatif üyeliğim daha var; ama onlar aidat ödediğimiz ama ilerlemeyen kooperatiflerdi. Benim hayat tarzım, gelirimin kaynakları, maaşlarım ortadadır. Hayat tarzım hiç değişmedi.

Hiç yorum yok :
Write yorum

Ne düşündüğünüzü bize söyleyin ... !