Dünya

Dünya

4/11/2010

spermlerine sahip çıksaydın

Sen de spermlerine sahip çıksaydın! Bir kız bebek doğurup dava açtığı eski sevgilisi Dr. Nurettin Coşkun tarafından 'sperm hırsızlığı' yla suçlanan Rabia Alagöz, “Sen sahip çıkaydın spermlerine” dedi.

kız bebek doğurup
  
Antalya’da da bir tıp merkezi ile restoran ve eğlence mekânlarının sahibi 45 yaşındaki Dr. Nurettin Coşkun’dan bir kız bebek dünyaya getirdikten sonra ‘babalık’ davası açan, ancak ‘sperm hırsızlığı’ ile suçlanan 31 yaşındaki Rabia Alagöz, DHA’ya konuştu. Eski sevgilisinin sahip olduğu tıp merkezinin üst katında oturduğunu ve 2.5 yıl önce tesadüfen tanıştıklarını belirten Rabia Alagöz, “Bir gün rahatsızlanınca alt kattaki polikliniğe indim. Tanışmamız böyle başladı” dedi.Aralarında ilişki geliştikçe Dr. Nurettin Coşkun’a ‘müthiş bir aşkla bağlandığını’ ifade eden Alagöz, “Aramızda yaş farkı vardı. Ama sonuçta sevmiş ve evlenecektim. Eğirdir’e gelip ailemin içine girdi. Bu aşamadan sonra onunla birlikte oldum. Evlenmeden önce birlikte olmak bir hata ama sonuçta evlenecektik. O da beni kendi ailesi ile tanıştırdı. Son derece düzgün bir ailesi vardır” dedi. Ancak “Ben hamileyim” sözüyle ‘büyü bozuldu’:


“Bana çocuğu aldırmamı söyledi. Bebek üç ayı geçmişti ve ben o aşamadan sonra kıyamadım. 


Nurettin bebeği istemedikçe, bebek karnımda adeta bana yapıştı. Bir gün evde ağrılarım için bana ilaç verdi ve içmemi istedi. Aldım ama bilmiyorum garip bir hisle o ilacı içmedim. İlacı araştırdığımda ise bebek düşürmek için kullanılan, anneye bile zararlı bir ilaçtı. İlacı ve kupürlerini mahkemeye delil olarak sunduk. Sevdiğim adam bana ‘Sen yolda yürürken iki adam göndertip karnındaki bebeği döve döve düşürteceğim’ diyordu. Aklım başımdan gitti ve hemen aileme durumumu anlatıp bebeğimi babasından korumak için şehir değiştirdim.”


Isparta’nın Eğirdir ilçesine ailesinin yanına taşındığını belirten Rabia Alagöz, onlardan beklemediği bir destek gördüğünü söyledi.
Dr. Nurettin Coşkun’un bunu kabullenmemesi üzerine avukat tutup dava açtığını, doğum öncesi ve sonrası gideri olarak 30 bin TL ve aylık 10 bin TL de nafaka istediğini belirten Alagöz, “İsteğim dışında hamile kaldı, spermlerimi çaldı” suçlamasına öfkeli:


“İnanın, suçlamayı ilk duyduğumda bakakalmışım. 


Ailem hatırı sayılır, geniş bir ailedir. Dedikodular, ailemin ve toplumun önündeki durumumu etkiledi. İyi bir evlilik yapma şansım da kalmadı. Ama Nurettin, sanki cüzdanından spermlerini çalmışım gibi çıktı ortaya. Hamileliği ben de istemedim. Sen her şeyden önce tıp doktorusun, hamilelik riskinin her zaman var olduğunu biliyorsun. Velev ki doğru olsun. Yani iddia ettiği gibi ben onun spermlerini her nasıl oluyorsa artık, çalarak hamile kalmak isteyeyim. Eeee, sen sahip çıkaydın spermlerine. Kendini tutamayışının cezasını niye ben çekiyorum acaba?”
MYNET HABER 

Hiç yorum yok :
Write yorum

Ne düşündüğünüzü bize söyleyin ... !