Dünya

Dünya

3/04/2012

amerikadaki hortum faciasında mucize kurtuluş 16 km uçan bebek canlı kurtuldu

Hortum faciasında bir de mucize yaşandı. ABC News’un haberine göre Indiana’nın New Pekin kentinde adı açıklanmayan sarı saçlı mavi gözlü bir kız bebek evinin 16 kilometre uzağında bir tarlada bulundu. Hastaneye kaldırılan bebeğin durumun kritik olduğu bildirildi.
Dört yaşındaki Daylin Terry Jackson ise bebek kadar şanslı değildi. Indiana’nın Chelsea kentinde yaşayan Amanda Jackson, hortum evlerini silip süpürdüğünde oğlu Daylin ile sığınaktaydı. Amanda oğlunu kollarıyla sarmasına rağmen hortumun şiddetine dayanamadı.

Daylin ve hortum vurduğunda üst katta olan büyükanne ve büyükbabası yaşamını yitirirken Amanda Jackson yaralandı. Önüne çıkan evleri yerle bir eden hortum, ağaçları kökünden söktü, otomobilleri ters çevirdi. Indiana eyaletindeki 1900 kişinin yaşadığı Marysville kasabasının “haritadan silindiği” söyleniyor. Kurtarma çalışmaları devam ediyor, enkaz altında ceset aranıyor.


5 eyalette etkili olan şiddetli fırtınalarda en çok can kaybını Kentucky ve Indiana eyaletleri verdi.

Kentucky'de 19, Indiana'da 14, Ohio'da 3, Alabama ve Georgia'da ise birer kişinin hayatını kaybettiği belirtildi.

Hiç yorum yok :
Write yorum

Ne düşündüğünüzü bize söyleyin ... !