Dünya

Dünya

10/04/2010

Ben kadın olmak istiyorum zaten kadın elbiseleri giyiyordum

Babası lezbiyen oldu! Samantha McKechnie'nin babası bir evlat için hiç de kolay olmayan bir dönüşüm geçirdi.

kadın elbiseleri giyiyordum

İngiltere'de yaşayan Samantha McKechnie'nin babası bir evlat için hiç de kolay olmayan bir dönüşüm geçirdi. Baba Brian, Becki oldu ve cinsiyet değiştirdi, daha sonra da lezbiyen olduğunu açıkladı.
Samantha, babasının yeni yaşamını kabul etmekle kalmayıp, yeni sevgilisiyle çok iyi dost oldu ve hatta gelecek yılki evlilik törenlerinde nedime olacak!

22 yaşındaki iki çocuk annesi Samantha yaşadığı ilk şok anını şu sözlerle anlatıyor:

"Ben küçükken annem ve babam boşandı. 14 yaşındaydım ve bir yıldan az bir zamandır babamla yaşıyordum. Söylemesi gereken çok önemli bir şey olduğunu söyledi. Derin bir nefes aldı ve 'Ben kadın olmak istiyorum. Gizlice zaten kadın elbiseleri giyiyordum' dedi."

İlk bombayı hazmettikten sonra Samantha babasının gizli elbise dolabını görmek istemiş: "Yatak odasına gittik ve etekler, üste oturan giysiler ve elbiseler ortaya çıkardı. Bakakalmıştım, ağzım açık kalmıştı. Gözlerim faltaşı gibi açılmıştı. Sanki olanların benim hayal ürünüm olmadığını ispatlamaya çalışır gibi süslü giysileri alıp ışığa tutuyordum. Ne olursa olsun onu sevdiğimi söyledim ve ona sarıldım."

Samantha'nın babası yavaş yavaş evde de kadın kıyafetleri giymeye başladı. Samantha buna alışmanın birkaç hafta sürdüğünü itiraf ediyor. 2005 yılında, Brian adını Becki olarak değiştirdı ve bir kadın olarak yaşamaya başladı.

cinsiyet değiştirme ameliyatı

47 yaşındaki Becki, "Brian olarak asla rahatsız hissetmedim, ama 40'lı yaşların başına geldiğimde gerçekten kendim olmak için kendimi yeterince güçlü hissettim. İlk eşim, Samantha'nın annesi bu konu hakkında bir şey bilmiyordu.

İkinci eşim kadın elbiseleri giymeyi sevdiğimi biliyordu ve çok anlayışlıydı.

Boşandığımızda Becki olarak yeni hayatıma başlamak için elime bir şans geçmişti" diyor.
Samantha arkadaşlarının da babasıyla ilgili olarak son derece rahat olduğunu belirtiyor ve "Bir ay sonra babamı uzun saçlı ve kadın giysileriyle görmek normal gelmeye başladı. Makyajsız gezmesi garip kaçıyordu" diyor.

kadın elbiseleri giyiyordum Üç yıl önce Becki hormon tedavisine başladı ve cinsiyet değiştirme ameliyatı olmaya karar verdi.

Samantha, "Sonunda zihniyle uyuşan bir vücut bulabildiği için mutluyum. Ayrıca ilişkiler, seks ve sağlık konusunda Brian ile hiç olmadığım kadar Becki ile yakınım" diyor.
Bundan iki yıl sonra Becki, Samantha'ya bir sevgilisi olduğunu anlatmış.
Becki, sevgilisi Jasmine ile bir sosyal paylaşım sitesinde tanışmış. Samantha için en büyük şok babasının lezbiyen olması değil, Jasmine'nin henüz 23 yaşında olması olmuş.
Samantha, "Tuhaf koşullara rağmen Jasmine ve ben çok iyi arkadaş olduk. Çok fazla ortak yönümüz var. En azından ikimiz de babamı seviyoruz" diyor.
Becki ve Jasmine geçen ay nişanlanmış ve gelecek yıl 'medeni ortaklık' töreniyle evlenecekler.
Becki, yakında cinsiyet değiştirme ameliyatıyla tam bir kadın olacak.

Hiç yorum yok :
Write yorum

Ne düşündüğünüzü bize söyleyin ... !